Politica de returnare

Politica de returnare

Opțiunea de returnare este valabilă timp de 14 zile. Dacă au trecut mai mult de 14 zile de la achiziție, nu vă putem oferi un schimb sau o rambursare.

Numai articolele neutilizate, în aceeași stare în care le-ați primit, sunt eligibile pentru returnare. De asemenea, articolul trebuie să fie returnat în ambalajul său original.

Articolele care nu pot fi returnate:

* Vouchere cadou
* bile de gel al căror ambalaj a fost deja deschis

Pentru a vă procesa returnarea, avem nevoie de o chitanță de cumpărare sau de o dovadă a achiziției. Vă rugăm să nu returnați achiziția chiar la producător!

După primirea și inspectarea articolelor returnate, vă vom trimite o confirmare de primire prin e-mail. De asemenea, vă vom anunța dacă am aprobat sau am respins rambursarea dumneavoastră. Dacă vă aprobăm rambursarea, aceasta va fi procesată și decontată automat prin intermediul cardului dvs. de credit sau al metodei dvs. de plată originale într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul)

Dacă nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să verificați mai întâi contul dvs. bancar. Dacă este necesar, contactați emitentul cardului dvs. de credit. Este posibil să dureze ceva timp până când rambursarea dvs. apare. Dacă nu aceasta este problema, contactați banca dumneavoastră. Procesarea unei rambursări durează adesea. Ați făcut acest lucru, dar încă nu ați primit rambursarea? Dacă da, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

Articole cu reducere (dacă este cazul)

Restituirile nu pot fi emise pentru articolele la preț redus.

Schimburi (dacă este cazul)

Noi înlocuim numai articolele defecte sau deteriorate. Dacă doriți să schimbați un articol pentru același articol, vă rugăm să trimiteți un e-mail la [email protected].

Cadouri

Dacă articolul a fost achiziționat special ca cadou și trimis direct către dvs., veți primi un credit pentru valoarea articolului returnat. Vă vom trimite un voucher cadou imediat ce primim articolul returnat.

În cazul în care articolul nu a fost marcat ca fiind cadou în momentul achiziționării sau în cazul în care persoana care l-a primit l-a primit ea însăși și abia apoi ți l-a dat ție, vom rambursa articolul persoanei care ți l-a dat și aceasta va fi notificată că l-ai returnat.

Costuri de expediere

Clientul suportă costurile de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de expediere suportate nu vor fi rambursate de noi. Atunci când primiți o rambursare, costurile de expediere vor fi deduse din rambursarea dvs.

Timpul în care un articol de înlocuire călătorește până la dumneavoastră depinde de locul în care vă aflați.

Dacă ne trimiteți un articol cu o valoare mai mare de 250 de lei, luați în considerare un serviciu de transport cu opțiune de urmărire sau asigurare. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.