Întrebări frecvente
Aveți întrebări? Aruncați o privire la întrebările noastre frecvente. Pentru toate celelalte întrebări, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact.
Generalități
Gel Blasters sunt arme de jucărie care pot trage bile de gel, folosind un mecanism electronic cu arc.
Bilele de gel sunt bile moi (Orbeez) care constau din 95% apă. Aceste bile trebuie să fie înmuiate în apă, după care se vor extinde încet.
Da! Gel Blasters sunt complet sigure dacă sunt utilizate corespunzător. Granulele sunt non-toxice și biodegradabile.
Gel Blasters sunt potrivite pentru copiii cu vârsta de peste 12 ani. Supravegherea părinților este recomandată pentru copiii sub 12 ani.
Da, toate Gel Blaster-urile noastre au marca CE și, prin urmare, sunt conforme cu reglementările europene.
Nu, armele de airsoft și paintball funcționează pe baza presiunii aerului și, prin urmare, pot trage bile la viteze foarte mari.
Transport și plată
Comenzile plasate înainte de ora 14:00 în zilele lucrătoare vor fi expediate în aceeași zi. Vă puteți aștepta să le primiți în termen de 3 până la 4 zile lucrătoare.
Toate comenzile noastre sunt expediate cu GLS.
Odată ce comanda dvs. a fost expediată de noi, veți primi automat un e-mail care conține detaliile de urmărire pentru a urmări pachetul.
Comenzile mai mari de 350 de lei vor fi expediate gratuit. Pentru comenzi mai mici de 350 lei, percepem 40 lei pentru livrare.
În prezent, oferim metodele de plată de mai jos:
- Mastercard
- Maestro
- Visa
- PayPal
- Apple Pay
De regulă, toate plățile sunt procesate imediat. În cazuri rare, acest lucru se poate extinde la maximum o zi lucrătoare.
Din nefericire, în prezent nu suntem încă în măsură să oferim post-payment în România. Ne așteptăm să schimbăm acest lucru în viitor.
Revenire
Dacă un articol este în stare completă și nedeteriorată, ni-l puteți returna în termen de 14 zile, fără a oferi un motiv. Puteți înregistra returnarea prin intermediul formularului nostru de contact. Consultați politica noastră de returnare pentru mai multe informații.
Costurile de returnare vor fi suportate de către client.
Dacă ați primit un produs deteriorat sau defect, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact. Apoi vă vom ajuta și vom rezolva problema.